Godmorgon!

Så fort tiden går redan torsdag o sista dag att jobba den här veckan, sen åka på en liten mini semester. Ska bli så jätte skönt, åh vad jag längtar.... Har får problem med ischias, kunde kanske ha kommit vid ett annat tillfälle, inte just nu när man ska resa me men det får gå. Det är bara att gilla läget. 
 
Idag ska jag träffa en rehabssamordnare, hmm undrar vad det ska ge, vi får se, ska ven packa o tvätta samt städa, vill jo det ska vara fint när jag kommer hem igen... Ska även hämta två saker som jag beställt av en kompis till mitt älskade barnbarn, skulle varit där igår men det blev lite miss här ochvi där, får hoppas v kan lösa det idag. 
 
Ha en bra dag mina vänner
puss kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0