Härliga Söndag!

Godmorgon!
varit uppe med tuppen idag med, härligt fast igår gick jag o lag mig sent fast jag var trött, vaknade idag av fågelkvitter, eller ska vi säga fågelsång, härligt hur som helst...
 
igår fick vi äran att passa Conrad så glada vi  är för detta, Cissi kompis J.... Och hennes familj har flyttat hitåt till samhället så vi var där en liten stund på kaffe. Jätte fin lägenhet, med stor ute plats perfekt för dom som har barn, men oj så mycket land, de har minsann att göra. Haha.. 
 
Eter det gick vi hem och Conrad hade vaknat var hungrig igen, han äter jo hela tiden tycker jag, efter det gick vi  till samhället gjorde en lite ärende, 
 
sen hem igen och fortsätta gosa med vårt pärla...... Leka förstås, tänk hela 7 månader är han tiden går s fort så...
 
 Conrad  7 mdr,
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0