Helg!

Godmorgon!
som vanligt vaknar jag tidigt på morgonen, fast det är rätt skönt att komma upp ändå. Sitter här för mig själv o lyssnar på fåglarna härligt. Den här helgen är mitt hjärta här även Emelie som är hans minsta dotter, skoj så länge sedan jag träffade henne. Vi får se vad dagen ger idag, Det är jo marknad i dag i Burseryd vill gärna ditt, fast det krävs en egen bil då vi är så många som fyra st. Vi får nog skippa det. C vill gå till sekundhand, hon har fått för sig att virka en matta. 
igår jobbade jag förmiddag sen tog vi bussen till Gislaved, var lite stressat eftersom B skulle komma, men hur som helst fick jag köpt ett par lång byxor sant ett kortare , härligt, har även ett paket att hämta ut som jag har glömt . 
 
nu går mitt hjärta till gymmet o tränar han är duktig han, borde göra så jag med, men men jag nöjer mig med min sjukgymnast så länge. 
 
Igår när jag satt tittade på tv, tittade jag ut generna fönstret och fick syn på himlen var så vacker så. Det märkliga var att saftigt som jag la upp den på FB lade min yngsta dotter upp den på INstagram,  Betyder det något tro.
 Så här så det ut, vackert,,
 
Tror jag ska sätta igång en tvättmaskin nu. Ha det gott, puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0