Helg!

Godmorgon!
Då var det tre helg härligt härligt, igår kom även regnet oj var det regnade, man har nästan glömt bort hur det är med regn efter den här vintern.  Inathajar det inte varit minus grader, inatt när jag var uppe var det 4 plus och när jag gick upp var det 2,5. Härligt det går åt rätt håll,Man bara längtar tilatt tag den där första kaffet ute på ute platsen, kanske det blir i morgon,  det har iallafall sagt att det ska bli två siffriga gr härligt härligt...
Natten varit sådär vaknat många många gånger utav värken i benen jobbigt är det, samt ha en snarkande bredvid sig, var länge sedan han snarkade så mycket.........
Vad bjuder helgen på då, inte så mycket ska tvätta en del samt tror jag kolla mina garderober om jag verkligen behöver alla kläder som. Bara hänger där... Måste få plats med mina kläder jag använder, 
 
på onsdag ska jag träffa en doktor på  kommun hälsan samt sjukgymnast, får inte glömma att skriva ner problem som jag har, fick ett papper av rehabssamordnare som jag pratade med föra veckan, det fattas vist en del, ska läsa det ordentligt och göra anteckninga. 
 
Min älskling köpte en madrass till min lilla älskling så nu är det bara resesängen som ska hem, sen kan han sova hos Mormor, Gud var jag saknar han, känns så länge sedan jag såg han.... Saknar klart mina barn med, 
 
nu får vi se vad dagen har att erbjuda ha en bradag, puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0