Kväll

Sitter här för mig själv både mysigt o tråkigt, men klart att Ci ska umgås med sina kompisar...har inte då mycket att säga... Varit hemma nu i två dagar börjar bli ordentligt tråkigt... Spela spel titta tv samt sova, that lite, suck...
 
Candy saga eller vad sjutton det heter, shit alltså, varit fast på en o samma bana vet ne hur länge. Men idag äntligen kom jag videra, kryp köpte mig fri, haha så kan det vara ibland... Men nu är jag fast på en annan bana men hoppas verkligen nye att jag fastnar där länge, för betala för det är jo ingen hit...
 
sen tittade jag på Biggest loser, måste bara för säga vilken fin människa han är Patrik som sa till Otto att han kunde tag hans plats. Stället för han, härligt att höra att det finns sådana människor på vår jord, oc vist föll tårarna . 
 
Ha en bra första maj, 
 
godnatt sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0