Morgon

Godmorgon!
Då var det åter ny vecka, tiden går fort, den här gången har vi en ledig dag mitt i veckan, kommer kännas lite udda, nästa vecka är det också en dag som kan bli två, då tillsammans med helgen, härligt. Bara att hoppas att det blir bara väder med, tyvärr så blev det ingen Cirkus för mig igår, fast det visste ni innan, men C kom inte iväg hon heller, vi får se om vi tar det i Burseryd i veckan, den är där första maj. 
 
varit uppe ett tag nu, är så dålig. Magen så nu börjar jag bli orolig om jag fixar att jobba, ska till sjukgymnast idag samt hälso någon ting... Men mår inte så där värst bra. Vi får se hur det går med det. 
 
C ska börja med att vara ute på Holmén nu, hela sommaren vilket innebär att hon får vara där på helger med, vet inte men tror det är som ett café där ute, De får dock inte sälja något, så de ska sitta o handarbeta hela dagen, tycker det verkar märkligt men det är säkert så. 
 
Helgen varit trevlig Alltid  trevligt att träffa Emelie, dröjer en månad till nästa gång, tänk  då fyller hon 20 år så fort tiden går. Hon  var nio år då jag träffade Bengt......
 
Förresten jag boka vårt boende igår, två nätter på ett ställe i Danmark, det blev i Helsingör, det finns mycket att göra där, men en dag ska vi köra ditt var jag gick i skolan, och även bodde, blir intressant. Ser fram mot detta. 
 
Jag måste också kolla när jag ska åka till min gumma, längtar redan tiden går fort nu, Snart maj månad, då är det endast två månader till semester....
 
nu måste jag göra mig klar o hoppas på att jag fixar att jobba idag, ha en bradag 
puss kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0