Tja

Här går det sin lilla gång, igår var jag hos sjukgymnasten, Hon gjorde mer behandlingar på mig, sträckte ut ryggen bland annat, det kändes så bra i benet efteråt, men i natt har jag legat på den sidan hela tiden. Så nu är det samma smärta igen, har även får ont i ryggen, Jaja vi får se hur det går. Pratade även med Betendevetare det kändes väl bra, sjukgymnasten ska jag träffa på måndag igen och beteende vetaren den 8 maj. I morgon ska jag ditt igen träffa en hälso människa, sen får vi se vad det är för något. 
 
Jobbet flyter på bra, bortset från de har fått ett nytt  mail system och det krånglar, kan inte öppna min mail, får hoppas det löser sig i morgon fick ändra lösenord för de sa de man skulle , pratade med it och han skulle ficka det, men nej nåringen alls. Jag kommer inte i idatan heller på jobbet. Suck som som ska jobba med den. 
 
Sen är det strejkvarning med, hmm i första skedet är det. Vår kommun bara de som kör postbil samt mattransporter, klart det blir en massa extra jobb. Vi får inte boka vikarie för oss när vi är borta, vi som inte tillhör Lärarförbundet. Om jag nu har förstått det hela. Sen får vi hur länge den dröjer. Klart man vill ha mer lön, vem vill inte detta. 
 
Ha en bra dag nu snart helg igen. Den här helgen kommer min älskling hit 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0