Godmorgon!

Godmorgon alla läsare! Ny vecka och skolorna starter på många ställen, Blir skönt när allt blir som vanligt. Sjukgymnast idag, sen får jag fråga om ryggen haft förbannat ont. Har fortfarande. Det var så härligt att äntligen få höra ifrån dig, saknaden varit så stor så. Får kolla om det finns möjlighet till lite ledigt längre fram, det vore härligt att träffas, för vist har jag saknat dig massor. Mitt hjärta varit här i helgen, kört Fiia till jobbet så hon har övningkört, varit i skogen plockat lite lingon, det var skönt att vara där en liten stund, lingonen var dock lite för tidigt någon vecka till med sol, sen blir det bra.... Nu måste jag göra mig klar. Vi hörs ses Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0