Helg,

Tja! Inte hänt så mycket, Fiia har går bredvid på ett jobb i Värnamo, hon hade sin pappas bil, ok jag har den, hon övningskörde en del, får säga det går bättre bättre för varje gång. Hemma varit lat igår blev det film, Hansel o gretel filmen var väl sådär. Idag går jag plockar lite, lommorna behöver vård eter en lång o varm sommar. Just nu regnar det mycket. Men det gör inget det är mysigt med regn. Ska göra kålpudding idag mm gott det ska bli, gör så mycket jag kan med förberedelse innan vi ska åka igen, för Fiia börjar kl 16 idag. Hoppas jag hinner med mycket idag. Jobba dag som vanligt i morgon, andra veckan börjar då. Ha en bra dag puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0