Semester slut.

Tja! Nu är man igång igen efter fyra härliga veckor. Den första veckan var jag i Blekinge hos min gumma, det var trevligt att träffa henne igen efter lång tid, tyvärr måste jag inte så bra i mitt sinne,så den vistelse blev kortare än vad jag själv hade tänkt. Hoppas vi kan rätta till det igen. Vill jo inte förlora dig som vän, deandra veckorna hade jag tänkt städa men det var så varmt så det blev bara vanlig städning. Sista veckan var jag i Danmark med Bengt. Åkte här ifrån måndag, hade bokat 2 nätter, sen skulle vi bara hitta ett boende för att sedan åka till Sverige igen för ett besök hos hans syster. Tyvärr blev inte det heller så. Hälsa satte stopp för det, men den tiden vi var där var trevlig. Vi bodde. Helsingör ett litet litet rum, men det var tillräckligt för vi skulle bara sova där. Det låg precis vid havet. Jag som älskar havet så, sådär satt vi mycket. Och bara njöt..
Lite bild collage från Danmark. Vi var där var jag bodde som litens hade ändrat sig lite eller rätterna sagt mycket. Men vi gick på vägen till cirkusen,eller räntesats vi letade efter parkering men hittade ingen. Vi frågade en husägare om det var ok att stanna parkera där odet var det. Oj så många sommar hus det var, letade ser en äng som vialltid var hos,mon s det var två åsnor en ponny där. Klart de inte var kvar,men platsen ja det var den, en alla så liten, sen var det ån, den var stor tyckte jag då, men även den var
Mitt gamla hem, som det ser ut idag.,, jag känner att jag inte är klar där, så jag tror att jag ska boka en hel vecka där nästa år. Tyvärr fick jag inte gå on där, men så är det. Tyvärr. Vi åkte även till Tegnér museum, Sam Ruslandsbakkar. Det var vackert där ute.
Var även påKronborg slott. Var där två gånger och lyckades alltid komma precis vid stängning, fortfarande nye inne på slottet,det får bli en annan gång. De håller på att bygger ett stort museum det vill jag se på ska väl bli klart under hösten någon gång, det ska vist vara något enormt, sjöfartmuseum, det måstematchen bara få se. Väl hemma, hade vi bra dagar här med, var ute körde lite blev en bättre begagnat tv,min gick jo sönder, den här håller väl förhoppningsvis till jag har råd att köpa ny. Sen har jag även fått tag på en annan soffa, den är jätte skön att sitta i. Även beställt glasögon, som ska komma omenvecka. Blir spännande att se hur det blir. Lite orolig för styrkan men detblir nog bra.. Bengt gjorde även sitt första besök i Ullared, oj var han handlade eller det var inte så mycket. Det var lite om semester, ha det gott alla. Saknar dig min vän. Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0