Godmorgon!

Tja! Idag blir det en lugn dag inte en massa måsten, ska bli så skönt, blir väl att tvätta de nya handdukarna som jag fick i present på julen, formen är redan invigd det gjorde vi igår. Då var alla barnen hemma, barnbarn samt Fia farmor, det var riktigt trevligt. Sen var det lugnt påkvällen, efter den stora stora disken, fick tag den i tre omgånger.
Av Fiia fick jag e-tjänster fint foto på Conrad, det blev jag jätte glad för, sen fick jag en skydängel, var det stod en textMamma, den var jätte fin, tackar så jätte mycket, ja klart tackar för alla klapparjag fått. Är jätte glad för allt. Vad jag är mindre glad för är min mobil, skit med, går vist inte att fixa, en ny mobil, ja du det får vänta länge länge. I skrivande stund kom jag på jag har vist en tris lott i min plånbok, kanske ska skrapa den, man vet jo inte, kan vara en vinst, mmm eller inte. Den får nog ligga där lite till. Ha en bra dag Vi ses. Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0