Julbordet!

Tja, ja just det var dags igen för årets julbord, eftersom jag har sådana problem med magen, var jag inte 100 på om jag skulle gå eller ej, de sista åren vi varit på julbord har jag haft sälskap av en à Kollega vi träffasts hemma hos henne, alltid varit mysigt. Men deg här året blev det inte så. Jobbade till 17,30 och det började kl 18,30 sen skulle jag öppna kl 18 dagen efter. Kändes bara så jobbigt med tanke på tiden, jaja nu var det så att magen sa sitt, även kroppen, så det blev inget jul bord från min sida, men de hade det säkert trevligt, men jag är bara tvungen till att prata om en händelse, en kollega kom in på fritds frågade m, om hon skulle gå, hon sa ja, min kollega sa även att jag skulle gå, hon verken kommenterade det eller svara min kollega utan gick, Tack för den tänkte jag, aj just det hon kunde faktiskt själv fråga mig, det är jobbigt när det är så. Ska väl inte bry mig fast det gör jag. Idag hade vi möte o chefen sa vilka hon funderade på skulle få tjänsten, denna vet jag inte vem det är, även hon är politisk den andra är en lite yngre tjej som fortfarande går i skolan, hmm vet inte, vad jag ska säga.ingen av dom. Tycker jag. Vet inte har en konstig känsla när det gäller dom som tar över, men vi får se. Tyckte faktisk att hon kunde ge den till mig, så jag slipper vara orolig för vist är det så, jag vill inte jobba i atorp, så är det. Nej nu tv och kaffe ha det gott Mona vänner. Tänker speciellt på mina vänner i Blekinge, speciellt du gumman, det ska bli så skönt att träffas igen, Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0