Så fint,

Tja! Inatt kom första snön med stormen Sven, märkte den lite men inte så mycket, var orolig ändå för att något fönster eller så skulle gå, det blåste direkt på dom, men de klarade sig, gott det, nu sitter jag och väntar på att Bengt ska höra av sig, hmm inget än, sagt till han att det i te går några tåg, såg dock någon buss, får se, hur som helst vill jag inte på börja något innan han hör av sig,
Haha vet inte pm det är rätt bild ska göra smörgåstårta tills i morgon, Till mat idag gör jag gratäng ALa Eva, mmm varje gång jag gör den tänker jag extra på henne, saknar henne jätte mycket så någon jäkla storm ska det inte bli då. Just det Idol final idag, vem vinner tja det borde vara Elin som vinner, men Kevin är jätte populär, han är söt charmig, Elin tuff tjej, ung framför allt, och hon kommer gå långt, ingen sådär bra musik för mig dock då är det Kevin, bättre, fast jag är så besviken på att Jens åkte det borde vara han som stod där nu ikväll Ha en bra kväll alla puss kram N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0