Sista arbetsdag!

Godmorgon mina vänner! Sista arbetsdagen idag mysigt och härligt ska det blir, vi ska äta julbord med barnen på fritids, blir dock inte så många barn idag, ett 30 tal från båda sidorna, fast jag tror det minskar en del. Vi får se. Jag börjar iallafall jobba när de slutar i kyrkan, så man finns på fritds då, kyrka ja just det första gången på länge länge jag inte är med, vet i te hur det känns, är jo mysigt med all jul musik. Idag sov jag tills jag vaknade, mmm det gör jag varje dag haha, men jag menar att jag ställde ingen klocka, vad var klockan 6,30 hade vaknat många gånger innan dess, så nu var det bara att stiga upp. Sitter med en kopp kaffe och slappar, gott det. H M och p var här igår för att fira Cissi, det var en mysig stund, P hjälpte till med granen, så mu är det där. Det ar faktiskt rätt roligt, vi andra då främst C har verkligen slitet som ett djur för att få i granen, och P bara hämtar den ställer den med en gång, vilket jubel det blev. Innan på dagen hade C varit inne på netto och visat hennes vän vilken fot det var och testade den där, och det visade sig att den snurrade hur lätt som helst, C testade vår när hon kom hem, den snurrade inte alls såenkelt, hon tog då skruvmejsel, och pillade på varje stöd sen så gick det att snurrar. Härligt, Vet ni julgranen står där så finn så. Nu återstår det bara vad barnbarn ska säga, eller göra får den stå kvar. Tor faktiskt att han pillar lite på den, men den sticks, så sen gör han nog inte det, mer. Nu ska jag förbereda mig lite innan jobbet. Ha en bra dag. Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0