Stress stress!

Herregud jag känner mig sååå stressat så, det är nog först året jag k te har julpyntet ännu, pyntet brukar alltid komma fram helgen före den 19. Den 19 ska granen upp, vet det inte är det viktigaste meja vill jo ha det så. Tror minsan att Cissi får börja i morgon, för inte orkar jag när jag kommer hem fr. Jobbet. Idag stängde jag, o en mamma hade missat tåget från,Värnamo. De hade ändrat tiden, hon ringde o frågade om hon kunde stanna till 18.50 men det tyckte jag var för länge, men kunde hon i te fixa på annat sätt var det ok, hon hittade en bus tidigare så detblev det 18.10" Inte bara hemma det är stressigt, jobbet med, vi ska ha intervju i moroten en 8,30 en kl 15"0 en 15,30 vi har café imorgon undrar hur detta ska gå. Nej jag får nog tag det lugnt men det känns att man stressa stressa, tänkte pyssla lite med barnen ja vist blev inte så mycket med det. Nej nu ska jag göra sås, vi hörs Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0