Sven!

Sven då som duställer till det, all tåg trafik är i ställt till lördagen, och mitt hjärta ska komma hit, vi ska fira att han fyller 60 år, hela 60, hans dotter och evt barnbarn fr, ss, kommer Hansa med familj, och mina barn, så då blir dt lite partaj, blir nog smörgåstårta tror jag, Har tagit semester i morgon för att förbereda allt, hade tänkt tag en resa till g,ved köpa presentkort, från dressmann, frågan är hur det blir med det. Vi får se. Fullt upp o helgen, måndag julbord med jobbet, blir lång lång dag, jobbar till 17,30 och det börjar 18,30" sen börjar jag kl 6 dagen efter, så trött jag kommer att bli, efter jobbet på tisdagen ska vi ha ett extra möte, hur länge det håller på kan man undra. Känner mig redan trött. Vilken tur det snart är ledigt lång ledigt, först lite jul nyår sen åka till min gumma, Gud bar jag längtar efter henne. Ha en fortsatt bra kväll, kanske hörs under helgen, om inte Sven ställer till det, just nu märker vi inte mycket av det, jo regn det regnar för fullt, Ha det gott puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0