Trött!

Tja tja! Undrar varför man .r såååååå trött, trött trött jämt, vilade igår efter jobbet ca 1,5 timme ändå så trött, somnade mitt under koncernen med Gyllende tider som gick på tv, skulle titta på filmen efter det, änglar gård, men inte blev det så. Sängen blev det. Idag hoppas jag att jag blir pigg pigg, just nu är jag inte det, vi ska baka julgodis med Hansa o flickorna, mysigt, kanske kommer in en bild sen, vi får se. Jag känner en inre panik i mig, panik på jobbet för man hinner inte med det man ska, panik hemma, för dagarna går för fort och man inga pengar har. Hur som helst så blue det jul ändå. Bara jag hinner blir klar, i morgon ska vi vist ha Conrad ert par timmar, trevligt. Även nyårs afton ska vi ha han. Så mamma o pappa kan träffa deras Goa vänner från Dalararna. Det funkar jo men dagen efter börjar jag min resa. Får se om det blir hela vägen till min gumma., eller om det blir uppehåll i Älmhult hos mitt hjärta, han vill klart det, men det är inte många dagar den här ledigheten så jag vill till min gumma.Vi får se hur det blir. Vet ni vad jag läste i tidningen, ingen roligt läsning, det stod att DSB Småland, evt går i konkurs och att tågen slutar att gå, vilket innebär att det kanske inte kommer gå något tåg mellan alla viktiga orter, det pendlas mycket mellen orter till arbetsplatser och skoler, även ledighets resor, som mitt hjärta när han ska hitt, det är de tågen som går nästan hela vägen, eller när jag ska till min gumman. Hoppas verkligen att det löser sig, men vist blir man oroligt, jag gör iallafall, vist bussarna kanske gå, men det vet väl alla hur roligt det är, 1,30 timme fr, Värnamo till Smålandsstenar, tåget tar ca35-40 min. Välj själv, Nej nu ska jag tag mig lite frukost hoppas dagen blir bra, känner mig fortfarande i te pigga ändå varit uppe sen 6.30. Men vi får se. Ha en bra dag eller helg Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0