Glad!

Tja tja!
lite om gårdagen, det var mi namns dag, först var det en sockret på sin status grattis till alla Pia, sen fick jag ett sms med en bukett tulpaner på, mmm funderade vem är det ifrån, fick kolla upp det när jag kom hem, sökte på nr fick nye fram det. Skickade tillbaka till personen, sen ringde hon, o grattade mig, haha, Det var min Goa gumman mand s syster, trevligt, sen efter det ringde min gumma med och grattade mig, interiör att säga alla barn som grattade mig på jobbet. Det var många, jobbar jo på en skola, hade faktisk en mysig dag på jobbet, visade bad.gick bra, men  oj  så mycket folk det var . Tycker det är svårt att kolla vem som är vem på badet , så då går jag runt räknar hela tiden, lite stress blir det alls, när det är någon man is te hittar, frågade kollega, lugnt han hade set han, då. blev man lugn igen..
 
då var det dagen fick ett sms av lil tjejen hon undrade om jag ville passa C klart jag ville det, till min stora stora glädje , han ska sova här inatt med, måste vänja  han med det också. Det ska bli så roligt, så Muharemovic vi städat och gjort fint här, ska bara tag badrummet med, fast får vänta till golven är torra , därför jag skriver nu...
 
ha enl bradag alla, för det ska jag ha med mitt lilla älskade barnbarn och annat som händer dag...
 
 
puss kram
 Vist är han sött, oj så många foto det blir idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0