Godmorgon

Jaha då var man uppe, klockan 3,30 vaknade lilla C första gången, den gången räckte det med nappen, sen vaknade han en gång till fick nappen igen, tredje gången var klockan 4.30 då gick jag upp, även ciSIS vaknade och gick o lag sig igen, sista gången kom hon upp igen frågade om jag behövde hjälp, och det gjorde jag, för att inte han skulle väcka hela huset, jag gjorde mat till han och gick på toa, sen var  jag klar, eller inte var tvungen till att klä på mig med, jag frös något hemskt, så nu sitter jag med en jätte stor flis tröja, och är varm, plätten sover igen, ca vid kl 6 somnade han igen, så nu sitter jag funderar på om jag ska lägga mig med, nja varför hinner nog bara att somna innan han vaknar igen....

 Hmm fick bilden upp och ner. Får vara så kan inte ändra den..
Kvällen igår gick bra, gjorde maten här hemma, blev fläskesteg potatis socker potatis, sallad, inlagt gurka som jag själv hade gjort. Ulle hade gjort pannkotte paj, det var snaskigt,undrar just vad det var som gjorde jag fick dålig mage, den var nog efterrätten all socker och annat. Motlutets var med och han vaknade förstås när vi skulle äta, hmm, det var bara att ge han mat, så jag fick äta kall mat, trodde nog jag kunde ge han mat samtidigt som jag åt själv, haha. Vist gick det bra....., men vad gör det gör allt för min lilla C....
 
Det var en olycka igår mitt i samhället, två bilar, den ena bilen var det T mamma, det hade vist gått bra med henne, pratade med F igår kväll, en annan Ci kompis mamma fick åka till akuten på natten, sen videra till Jönköping, vet inte riktigt vad det var , men inget roligt för någon av dom. 
Tycker de låter mysigt när man hör lilla C röra sig och andas, man ha legat på vakt i natt för att lyssna. Inte många timmar man sovit, blir att lägga tidigt ikväll är jo jobbe dag i morgon.
igår var det även sista del tävling till melodifestivalen. Dom som gick direkt till final var Ulrick mynter, och Ralf Gyllenhammmar. En hårdrock kille, hmm tyckte så där om låtarna fast lyssnade inte så noga, fast tyckte nog att Robin skulle gå direkt till final och inte hård rockarna. Sen var det en annan kille b någonting han var dom bästa låt som jag hörde. Nja nja vet vi alla tycker olika. Många som gnäller över tävlingen, men man behöver nätet titta, jag gillar det...
 
Ha en bradag puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0