Helg!

Godmorgon!
Ja nu är de helg igen, idag känner jag mig riktig bra. Gött det, har bara ett litet tryck i örat. Det går säkert över.
Ska jobba sent idag mellan tid, slutar 16,30. Hade hellre jobbat förmiddag. Men men så är det, jobbar fm varannan fredag, så det är rättvist för delat på oss som jobbar.

I morgon är det meningen att v ska gp till en kompis. Fira henne, vet dock nye. Hur det går, hennes pappa skulle komma och hon vet i te hur länge....vi får se hur det blir, blir det inget är det lugnt. Ni vet. Det här melodifestival tider så har jag fullt upp med att titta och tycka om det. Blandade känslor är det allt. I morgon är det en föra detta idol deltagar, som blev två som ska deltag, ska bli spännande att se han, han har en jätte bra röst. Liten han gjort till friends är jätte bra o fin, hoppas på han... Har nye koll på vilka det är som tävlar, m
Han bör gå videra........

Lite från mig dag.
Ha en bra helg alla,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0