Länge sedan

Godmorgon!
oj så länge sedan jag skrivit en hel vecka sedan. Hur som helst så har barnen haft sportlov under veckan, måste faktiskt säga perfekt sådan, man vill jo det ska vara snö och lite kallt det har det varit, så barnen haft tur. Men nog märks det alls att de tröttnar på vädret. Det har valår mysigt att jobba, men ack så många sjuka barn, man kaverkligen säga att ss drabbat av virus efter virus, för det är många som blir sjuka både en två gånger till. Med tre inom en kort period, känns sonder är det värsta man varit med om, men det var säkert lika föra året. 
veckan hemma varit rätt ok men jag blir så trött efter en dag på jobbets de får snart komma på vad det är som orsaker allt detta. Tisdag ska jag till doktorn igen för undersökning av tarmen, sen får vi se. 
Vet ni jag brukar skriva om varje vecka melodifestival vad jag tycker om låtarna men inte den här gången, ändå gillar jag det programmet. Jag vet många som inte Gör det. Det är ett bra tillfälle för andra artister att komma fram som man inte känner som igår satte state of drama, det var en bra lått tycker jag, fast om den skulle gå videra till final direkt, tveksamt, det skulle min favorit Martin Rolinski, han är grym, gillar han alltid gjort.. Vem är det då, jo ha var sångare i BWO en gång, jag en kompis var o kollade på dom i Borås vilket ösas tänker på det varje gång jag ser han, det var så varmt så varmt så mabara önskade att det skulle bli regn. Sen tig han lite vatten hällde över han själv, det var sexigt,  nå nå nog om det.
 
måste berätt med om et program jag laddat ner på iPad, Adobe reader, man lägger in bilder där, först skickar jag till min mail, sen skickar jag videra till den sidan, det bästa med allt att den sorterar efter datum, var jag tog kortet. Jag ska nog göra en länk till så jag har olika album där. Jag tror med att det funka så att andra människor kan söka mig och titta på mitt album, men det måste jag forska i först...
 
 Lilla söta Conrad du är mitt allt älskar dig.
 
Moster Cissi pratar med dig och lilla Ludde
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0