Väder

Bara ett litet kort inlägg, hemma sjuk, feber ont i örat halsen, så doktorn blev det mingel av, fått Emy tid nästa vecka. Vädret ja vad ska man säga, ingår var det en blandning av snö och regn, töade en del, vad händer sen, klart det fryser förstås på, s det var rena is bana, tur man inte skulle ut i detta, jaja snart är det vår, men inte ännu, längtar så mycket... Som jag sa innan hemma för jag är sjuk, kollega hemma för vård av sjukt barn, jahaja inte så bra. Undrar just hur det är med vikarie. Hoppas inte det är så mycket barn. Fick mail av en annan kollega som undrade om vi ville gå och titta på små citroner är gula, och evt går ut och åta, det var roligt, så jag sa jag, äter kanske inte är så bra, för inom en vecka har jag inte fått ordning på min mage...
Ha det gott alla, saknar dig min Goa vän,
Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0