Våren!

Godmorgon!
Ett litet inlägg innan jag ska göra mig klar, ska se om jag klara att jobba hela dagen idag, varit sjuk nu så det räcker tycker jag. Hörde på vädret med ett halvt öra igår, det pratades om våren var på väg. Kan det verkligen vara så sant. Ända upp till 10 gr lovade de. Men det var klart inte där var jag bor, nej vi får vänta. Kollade dock den lokala prognosen, det skulle blir 5-6 plus grader någondag, men sen ska det frysa på igen på natten. Vi får se hur det blir, Jag hoppas på att det är så, trött på vintern. Just nu är det rena is gatan ute. Gick till en kompis igår kväll för att fira hennes dotter. Oj oj så halt, hade ändå broderns på, det kan jag säga utan dom hade jag byte gått någonstans. Men nu är det morgon och jag ska gå till jobbet vågar jag gå ditt. Är liv räd för att ramla, vi får hoppas att det kommer gå bra.


Tack för ordet.
Ha det gott
Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0