Besök!

God kväll hemma från jobbet var rätt mysigt. Innan det var dags var jag hos Fiia oConrad, Det var trevligt att äntligen få träffa dom, han är så sött min lilla barnbarn, absolut bästa jag har. Han sov när jag kom ditt, men vaknade rätt snart. Mysigt att få gosa med han...  Innan jag kom till dom var jag i vår spelbutik och lämnade in den kupong jag fick i julklapp av gumman svåger och fru. Första dagen hade jag 4 rätt och hämtade det idag, det blev en fri rad, sen tog jag medvinden från triss tog två lotter , får se hur det går. Med dom, 
 Keno hade jag 6 rätt på så det ska bli spännande att se hur mycket det blir ut av det. 
 
Min son skulle komma hem idag men d blev inget, han skulle jobba natt. Kommer vist i morgon, vi får ae om han kommer.  Min gumma hade köpt ett paket till C och det fick. Han idag, mamman blev glad, just byxorna hade hon tänkt köpa till han, tröjan var fin den med samt Boden tyckte hon var häftig. 
 
Nu sitter jag här hemma, c kollar på gladiator jag sitter här och skriver, tråkigt på tv, ja så är det. 
 
Ha en bra helg mina vänner
puss kram
 
 
 
ä
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0