dag 4

God middag mina vänner. jag har e kanon bra, Det nda feletatt tag mår nmte lika braalla dagar, men men bara att gilla läget. jag är jo här hos min gumma. 
 
Måste säga vilak underbara männiksor de har runt sig, man önskade at jag hade sådanna hemma, men det är synd att säga. Igår hade de besk av p syster och hennes kille, lite seanre kom en kompis till P, vi hade det jätte trevligt, Jag min gumman fick världens skratt anfall, deträckte att vi tittade på varandra, haha, mn ett gott skratt förlänger livet sägs det, så det förlänger en del... haha
Idag ska vo om vi blir bättre gå till kappahl,hoppas vi klara det, vi är båda två dåliga i magen, inte alls rolgt. 
 
Ha en bra dag, puss kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0