första dag 2013

Godmprgon.
Året först dag, åkte jag till min gummam. Resan gick bra. Bengt åkte hem. Så vi hade sälskapp till älmhult . Där stod Leo. JN ovh Lena ovh väntade. De hämtade mig där. Det var snällt. Jade de inte vyöry det jade jag. Behövt att åka runt. Halva sverige. Så det var väldigt snälllt. Väl framme väntade min gumma, hon kom ut i ttapp huset kramade mig. Härligt med ett sånt mottagande. Jan o lena. Stannade kvar en stund. Jag fick ett kuvert av dom med två triss lotter samt en kupong med keno. Det var jätte snällt av dom. Det gEr de verkligen inte behövt.
Fick även julklappar av gummN och Peo. En hållare som man kan trycka ut muffins i utan att klädda. Även en bevarning burk till magarin. Med en inbyggt. Kniv. Fi k även en skiva. Så det kan låta. Det tackar jG så mycket för. De fick av mig blommor. En bluss. 4 trisslotter. En tavla med en fin text
Första kvällen till enda. Andra dagen hade jag en dålig dag. Inget roligt alls. Vill vara pigg. När jag är här idag kommer Jan och lena. Trevligt
Ha en bra dag. Puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0