God kväll

Tja tja!
bara ett litet inlägg, säger då det, äntligen lön den har man verkligen set fram mot den här gången. Skulle hemskt gärna åka till Ullared, vill jo ha nya lampor, vi får se hur det blir med det. 
 
Har en vän som fyller jämt 40 , sen har jag lovat att fira min egen son med, det får vi göra, så i morgon blir en stressat dag, frissa, äntligen klippa mig härligt det ska bli , Apoteket hämta. Medicin samt köpa en salva eller något till kroppen den är så torr så, sen handlar inför lördagen kalas, present eller vad det nu blir, hoppas jag hinner städa med, ska jobba med, börjar sent 12.30 sen stänger jag, ska vara hos kompisen kl 18' så det blir bara hem och vända , tvätta av sig lite byta kläder, 
 
får hoppas att det blir trevligt, tycker inte om när det är mycket folk och hon vet jo inte om det kommer mycket. Vi får se. Ha en bra kväll 
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0