Helgen

 Godmorgon!
tiden går så fort så, redan söndag åter dags att jobba, men först njuta av sista lediga dag. Idag 
är det jag som ska göra maten, blir kålpudding, gott gott. Igår gjorde mitt hjärta fläsklägg rotmos även det jätte gott. Igår var min kära dotter här, även svärson, samt lilla Conrad, åh var jag älskar han må gott av att se honom gosa med han, 
Här moster och Conrad. Haha lekte lite med ipaden
 
Tyvärr kom de inte upp, hmm hur ska jag göra då, märkligt men jag få helt enkelt lära mig. 

 
På tal om att lära sig, vi ska på workshoap nu i veckan en hel eftermiddag, ämne ma! No, hoppas det är intressant. Annars blir det lång tid.
Det var förresten trevligt med besöket, 
 
på kvällen var det Dirty Dancing, vilken film, tänk man kan den utan till och ändå faller tårarnA, men så är det. 
 
Lite om helgen kanske ska göra ett inlägg sen om Monica tankar, får se vad jag hinner med idag.
Ha en bra ddagrums kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0