Hemma

Tja tja, hemma igen, har haft en jätte bra vistelse hos min Goa gumman, saknar henne redan hade varit super att ha henne nära mig, resan hem gick bra, lite strul när jag skulle köpa fylla på kortet, hade tagit ut pengar eftersom jag trodde de var kontanter som man. Skulle ha, men det var det inte det var kort. Hmm det får jag Lomma ihåg tills nästa gång. Fick köpa en vanlig sj biljett, fast det blev lite dyrare men hellre det än att få böta.....
 
ja förresten kollade tider för att komma hemma, det är inga bra tider på helger, måste man tänka på, som tur har de de en god vän till dom som körde till Älmhult för där var det bättre förbindelse. Så det var jätte snällt av han, men vet ni jag kom på bara för strulet vid automaten glömde jag att ge hen pengar för resan, skit med...
 
väl hemma visade naja Cissi alla fina saker jag fått av min gumma, det ska jag snart hänga upp, de blir nog till helgen, de var jätte fina tavlor med olika text på, samt en sten av hjärta var det står, saknar dig, i julklapp fick jag en behållare somaanvänder binär man ska göra muffins, verkar smidigt, man Häller i smeten och trycker ut det i formar inget kladd gott det, drick även en margarin behållare med en kniv i så macka mäta Michael tag ut där ifrån, det tacka vi jättetuff bra presenter, fick en skiva med, så det akan ldensitet sista och den är grymt bra....
fick julklapp av hans syster o kille med två trisslotter samt en Keno kupong, triss Lotte gav vinst 2 gånger 30 kr Keno hade jag fyra rätt, det var det den vinsten, ska fundera på att förlänga det. Vore roligt att följa med lite där. Det var jätte snällt av dom att g mig julklapp.
 
Min gumma köpte med paket till Conrad, har dock nye pratat med Fia ännu, ska göra det lite senare. Vill inte träffa henne just nu när jag är sjuk, ja just det sjuk, skit alltså så dålig i magen i magejag varit. Natt och nu på morgonen, mådde redan dåligt igår på jobbet och det bRa körde runt i magen, men idag fick jag vara hemma. Får hoppas jag klarar av att jobba i morgon, då skolan börjar igen. Tack gumman min för allt,,,(.  Dina små burkar av glas står i ett av skåpen över disk bänken, de små plast skålar som jag har diskat är i det stora skåpet, var det andra plast sakerna står. 
ha en bra dag mina vänner, sen hörs. Vi,
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0