Lördag

Godmorgon alla!
 
oj oj igår var det världens mest stressiga dag, vaknade hade en så kallad dålig dag, mådde konstigt hela kroppen var seg, ville absolut inte som jag. Hade lagt upp dagen minsta detalj, skulle börja med frissan kl 10, men så blev det inte alls kan jag säga, ca 11,30 var jag där, hade sådan tur att jag kom in med en gång, sen snabbt till affären och köpa en sallad till mig samt hämta paket, även handla till smörgås tårta som viska ha senare idag. Firar Robin idag. Han inte med allt, så Cissi fick gå tillbaka och handla även gå till Apoteket, ÄNTLIGEN har jag fått min medicin , hoppas jag känner mig piggare nu.  Åkte till jobbet, dagen ok där, bara det att min kollega kom saftigt so jag, så något var fel på schemat , till mon fördel, skulle jobba till 16.30 i stället för 17.30 bra det för jag skulle till H kl 18.00. Hon bjöd på exotisk planka så gott det var . Kvällen gick så jäkla fort trevligt hade vi, länge sedan man skrattade så. När jag ko hem från H var kl 22.30 då. började  jag koka ägg till vår smörgåstårta, den ska jo dra lite. Så klockan 23,45 var vi klara med den, så idag får jag tag disken samt dammsuga lite innan gästerna kommer. hHade nog räknat med att hinna med loppis i gislaved med, får se om jag hinner med det. 
 
Måste bara vränga saknar min gumma så jätte mycket, hoppas du har det bra med dina, 
Ha en bra dag!
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0