Söndag

Godmorgon!
söndag igen så fort tiden går, man hänger inte med alls, skulle göra så mycket här hemma, men oj var jag han med det. Vi bestämde att. Vi skulle städa bort julen, vist klart, C skulle bara åtta frukost, det hade nog jag behövt med jag började, tog allt som var till första advent så man visste detställde det på ett ställe och det andra på ett annat ställe. Mitt under all kaus kom min son han undrade lite varför vi inte svarade i telefon men vet ni jag spelade min skiva jag fått av min gumma  hög volym så det var nog inte så konstigt, jag var mestadels i köket. Efter han kom S och hennes kompis E. Flamsade runt här, så det var lite stökigt. H kom med på en kopp kaffe, det var trevligt, alla kom för R skuld ok det, han bor jo inte hemma mer. Det blev lite rörigt bara. Men men nu är alla julsaker bortplockade tänkte tag tiden på hur lång tid det tog, men blev inget av det. Nu  allt i kartonger som ska ut i förrådet . Sen ka jag städa hallen, När jag gick där och plockade bort julen, så tänkte jag att jag minsa ville       
Ha nya gardiner, mm det får jag alt kollaps jag har råd med detta. 
 
R undrade om jag hade blommor sådan fick ett par av mig, så nu är det tomt hos mig, lite tråkigt med jag få köpa lite nytt. 
 det jag oegentlighet skulle berätta var det att jag fick kuvert med Keno samt två triss lotter, av min gummas, kille syster och kille, första kvällen fick jag 4 Rätt vilket gav mig friad rad så det fixade jag i fredags. På den raden vann jag 300 kr för jag hade kungemed, så nu har jag förlängt den raden , de andra pengarna kom väl till pass för detär tomt i min börs. Fick jo även triss lotter, vann på den ena 60kr' så jag hämtade ut två lotter, på den ena vann jag 30 kr, hämtade en ny och den vann jag 90 kr, alla mina lotterligger kvar i kuvertet som jag så nu mera kallar jag det mitt tur kuvert. , Det lyckades jag Tt slarv  bort i går, shit var orolig jag var, men jag visste att jag inte hade slängt det, för c hade nä stan precis kommit hem, men allt var i sammà minut som min pojk skulle gå hem. Vi letade sen kollade jag skafferiet, ja där låg det. Haha, tala ofattbara förvirrat. 
 
Nu söka jag ha lite frukost, ha e en bra dag. 
puss kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0