Arg, sur förbannat

Inte så jätte glad precis, sitter i sin ensamhet som oftast kollar på film, jätte spännande, och vips försvinner bilden, den brukar göra så, och jag lyckas få ditt den igen, men den här gången, var det minsan ngen känsla i det, nja mer förbannat, så frågan är om man någonsin får en bild på den igen... Gammal tv men den fick jo duga nu när den andra gick sin gång... Tänk om man ändå kunde köpa en ny tv Gud så bra det hade varit, just nu är jag så jätte trött på att ara fattig, det tar fan knäcken på mig, sen. Te ha någon som bryr sig om en, känns vemodigt... Klart mina barn gör det, och någon mer. Fast mestadels av den lediga tiden sitter man i in ensamhet. Hmm vad ska man göra nu, klockan är sent men jag är förstås inte trött, ipaden dör snart den med, om man ändå kunde sova. Läsa nej du det har jag ngen lust med, har svårt att koncentrera mig. Skit samma det fixar sig nog. Byte bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0