ledsen

måste bara skriva av mig. hur mycket kritik ska man igentligen tåla, när man som jag jobbar med barn. Är det ok att säga ifrån till ett barn när man dagligen har talat om för mig att jag är elak. orätvis. inte ser till barnens bästa. att barnen tycker mycke om en annan än om en själv. osv osv. har hört det nu i två veckor varje dag. idag kom då droppen. hon sa till kollega att hon skulle få en kram morgon, hennes sista dag. sen höjde hon rösten när alla barnen stöd i en kö. Att Pia hon ska verkligen inte få en kram. då sa jaG faktiskt till henne. att även jag kaN bli ledsen. o det blev jag. verkligen. tycker ni det var ok att säga till henne. eller skulle jag bara tiga och samtycka. kan verkligen inte förstå vad jag gjort för fel. för på det andra stället fick man höra dagligen. att man var bäst och en massa andra positiva saker.det kan jag klara att maN inte säger positiva saker. men att höra negativa saker varje dag. gör mig väldigt ledsen. tack för ordet. ge mig gärna lite synpunkter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0