Morgon

Godmorgon ! Varit uppe ett tag nu, klockan är 6'40. Vi ska åka till Ullared, en granne hade frågat mig för länge sedan om jag ville köra och det är klart jag ville det då. Men idag nja inte riktigt, blir väl en massa folk kan jag tro. Och jag har inga pengar till det, men så kan det vara. Vi får hoppas att vi kommer in på direkten och nye det är en massa folk. Tänkte lite så igår, att det säkert är många som firade semester i går. Så det är mindre folk ute, därför åker vi så sent. Får hoppas det går bra... ser ut som det blir en underbar dag idag med soligt och fint väder, det är liksom på tiden, hoppas bara inte det blir för varmt.... Fast det är klart går man i affären lär man inte känna av det så mycket... Sen på eftermiddagen är vi bjudna på den traditionella grillningen hos Hansa., blir trevligt, och fint väder... Nu måste jag göra mig klar, ha en bra dag Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0