Tja

Tja tja, Tillbaka, kom skrev lite igår men det försvann ut i intet... Var ett Tag sedan jag skrev. Försökte minnas lite, i onsdags var vi o grillade hos Robin mysigt, fin lägenhet han har fått,ja det var den andra med, fast nu slipper han pendla. Vivar väl hemma efter kl 20' mysigt hur som helst... Men shit så långt det var att gå. Och varmt var dt... I helgen var lilla älsklingen här med och även Emelie det var trevligt det med, grillade då med. Cissi och hon gick till Johanna hade en trevlig stund med henne. Inga gamla var hemma. Söndag åkte de hem, vad hände då, min tv gick i sönder, tur Cissi hade en i sitt rum, men Gud så jobbigt bilden försvinner hela tiden det är glapp i uttaget till kabeln, bara att gilla läget. Så nu villiga absolut ha en nu tv, tänk om man ändå hade råd med detta, men nej... La ett bud på en tv på en loppis soda 700kr" en 46 tum, l c d tv. Det. Ar några som sa att jan inte skulle köpa, speciellt robinhan höll på att krevera, finns billigare att få tag på nya, men jaja det löser sig nog, med det, Igår var vi en tur på Chappen, ja det är ett favoritt ställe där. Vi var där några timmar och de räcker för oss, ska se om jag kan lägga in bilder, blir bara länkar nu.
Hmm blev så nu med, märkligt. Idag har jag grejat i mitt rum, fixat lite släng kassor med kläder, o tidningar, ska tag skåpet imorgon eller kanske ikväll, får se. Ha det bra nu Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0