Grått

Godmorgon! Då får vi se vad dagen har att erbjuda, tag det lugnt och hitta på något inom hus, tråkigt väder, regn och blåst.... Gårdagen var väl ok, tyckte dock att B var inte sig själv när han kom, han hade varit sjuk precis innan, så han var väl i te riktigt hundra, dagen gick väl om det blev som vanligt sill potatis jordgubbar, men det var väl också det enda, med andra ord som en helt vanlig dag... Man vill så mycket mer fast han man ingen ekonomi till det får det vara så... Eller bara en bil hade gjort underverk för då kunde man packa en fika korg o h åka ut en sväng och fika i naturen, tag sig en promenad,,, Vädret ja just det var fint som bara den hela förmiddag halva eftermiddag, sen började bli molnigt, vi bestämde oss för att sitta ute, gjorde i ordning bordet satte allt på en bricka, vad tror ni hände, så klart då kom regnet, så vi fick äta inne, det går jo men hade helst velat äta ute.... På kvällen var det faktiskt tråkigt men det är väl bara det att man vet att det är midsommar och de flesta gör något roligt...fast jag vet att det är många som inte gör det... Har en vän på Fb som satte ut konstiga text så den stora frågan är hur är det med han igentligen, fick även ett sms av egen kompis sy möte gänget som undrade om vi skulle tag kontakt med hans mamma, jag sa det hon har jo Fb så hon ser jo hur det är..... Min stora fråga bryr dig sig för att de bryr sig, eller vill de bara vara duktiga, tror jag vet svaret själv, med tanke på de var här för en vecka sedan och vet hur jag mår o h ingen har hört av sig till mig och frågat. Så så är det med den frågan... Nästa midsommar tro jag att jag ska hyra en stuga någonstans ute i vårt vackra land. För vist borde det vara. Möjligt.... Även för mig med dålig ekonomi.. Vädret idag är bara tråkigt, idag skulle jag minsan inte vilja åka någonstans, regn blåst blä blä, det värsta är att det är väl vädret som det ser ut i vecka, en del av barnen ska på läger då, en resten vara kvar hemma, Får se vad vi hittar på då, Ha en bra midsommar dag Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0