Kalas

Tja! h ringde i morse frågade om tiden gick bra, tog lite tid innan jag fattade vad hon menade, trodde det var något om Fia, blev först lire orolig, sen fattade jag vad hon menade . Vi ska fira hennes dotter idag, tänk honnör bli 17 år, tiden går fort......så kl 16 går vi ditt, just nu gör jag mat blir pressat skinka o potatis blir gott. Min son skulle vist flytta idag, hoppas detgår bra för han, tyckte det var konstigt att han nye frågat, men Cissi sa attan hadevistsagt til han att jag i te kunde, och vist hade jag gjort det, men det var i augusti, men nu hoppas jag det går bra. Rätt skönt att slippa med tanka på all värk jag har... Blir vist inget med attvara barnvakt i morgon synd det, men så är det blir inte alltid som man tänkt sig... Jag behöver en väska o den skulle F köpa i morgon, men nu får jag fixa det själv, blir såret eftersom inte rusta finns mer, får bli smålänningen för söka att låna en bil, Nu ska jag fortsätta med maten. Ha det gott mina kära Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0