Ny pizzabutik!

Ja ÄNTLIGEN Bobby tillbaka, den här gången en pizzabutik. Inte för att jag älskar pizza men Bobbys pizzor är absolut goda, de var åtmintående innan. Absolut värd att testa. Vad har mer hänt inte så mycket, tänker just nu på de strejkande chaufför klart de ska strejka, gör mig inget, ska jag behöva åka bus får jag göra det en annan gång, för vist är jag beroende av dom, som ingen bil har. Hade tänkt åka till gislaved lördag, men men blir jo ngen med det, skulle åka till rusta och handla, men den finns tyvärr inte mer, saknar den redan hoppas att de snart öppnar upp igen, i Gislaved, eller varför inte här. Vi får se vad det hittar på...., Pratad med min kära gumman innan med Gud var jag längtar ditt, ska bli så härligt så. Att åka ditt, snart så, en vecka och några dagar, måste komma lite tider nu så jag vet när jag ska komma.... Ha det gott Vi hörs Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0