Ny vecka

Godmorgon mina läsare! Ny vecka skolavslutnings vecka, på torsdag är det dags för dom att ha avslutning. Skönt för barnen med ett långt lov, själv jobbar jag fyra veckor till sen har jag semester. Det ska bli skönt längtar så. Ska åka till min gumma, och sista vecka ska jag o hjärtat åka till Danmark i ett par dagar. Det blir skönt. På tal om hjärtat han åkte hem igår, hörde dock inget i från han så jag hade det svårt att somna, han kan inte säga att han somnade, på tåget kanske men bör ändå ha hört av sig... Så nu går jag och är orolig, har det hänt något???. Får jag reda på detta???? Tankarna är många,,,, Idag ska jag ha ute dag med en halv grupp, det bli härligt fint väder är det och allt... Fast det blir en lång dag först jobba till 17,30' sen föräldrar möte för de nya barnens föräldrar som ska börja. Det blir många tror vi är uppe i 29 som ska börja på fritids, Den här veckan som kommer, ska jagjobba med en gammal kollega ser vi fram mitt så trevligt det blir. Båda mina kollegor är lediga. Idag kommer barnen hem från Tunisien hoppas de haft en bra vecka där. Ha det bra nu, ska jag höra mig klar för jobbet. Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0