Ny vecka

god morgon. Då var det åter en ny månad, den här månaden är det mycke, Sveriges nationaldag, skolavslutning, student och midsommar, jag har dock inga som tar student eller skolavslutning, fast jag hoppas att jag får följa med dom till kyrkan, det vore trevligt.  När det sen är lov då har vi barnen hela dagarna, där ska det även vara ett läger, jag ska dock inte med dom, ska vara hemma med dom som inte ska ditt. 
 
Helgen som gått har varit trevlig, igår fick jag rensat en del i min sängkammare, känns gott, hade gärna fortsatt med nästa rum idag, men tyvärr, får det vänta det är jobb som gäller idag.. Idag ska jag med få mon första behandling på akupunktur, hoppas det hjälper, så jag är pigg i sommar utan en massa värk.
 
 
mina två minsta åker till Tunisien idag får hoppas de får en bra vecka, vill med åka på semester, men det får vänta till man blir rik, så det blir väl aldrig av, 
 
Idag blir det första dagen som jag ska jobba med stödstrumperna, hoppas nu de är bra, hade dom inte igår o det kändes i benen, direkt. 
 
Undrar just var jag lagt min medicin som även den tog slut och fick fyllas på. Hittar den nog, ligger väl kvar i väskan. 
 
Blir fyra dagar att jobba, må, ti on, sen firar vi Nationaldag. Sen jobba fredag, får se hur många barn vi har. 
Som det var i fredags har vi ett Åtterås ett, Det blir väl sådär att jobba med så lite barn, , men men det får gå. 
 
Nu ska jag göra mig klar,för jobbet ute dag i dag, hmm undrar vad vi ska göra, brukar gå till skogen, i morgon ska de åka på utflykt, Bolmsö skulle gär na åka med, men det verkar inte som de gör så där...
 
Ha en bra dag 
puss kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0