Skolavslutning!

Godmorgon alla! Idag är det då dags för skolavslutning med kyrka och allt, härligt för barnen med ett långt lov. Det behöver de verkligen. Fått äran att få följa med dom till kyrkan tycker det är underbart att få vara med pm det, tyvärr komm det on ett regn område som har parkerat sig över oss, men men det kommer går bra. MN kan jo liksom undrar. Varför just idag, när det varit fint så länge, men så är det och vädret kan vi inte styra. Pratade med min gumma igår, hon är lika stressat som en annan, det är så inför semestern och Allt, man blir stressat, hon på sitt sätt o h allt som händer just i deras liv. Och jag på mitt..... Börjar tycka att det är jobbigt att springa hitt och ditt. Det stressar mig och jag glömmer bort en del saker, kan även vara viktiga. Men men idag är det skolavslutning.. Igår var jag på fotvård hon tittade på mina tår, tryckte och hade sig, tyvärr så kan hon inte göra så mycket åt det, hon slipade på en liktorn jag hade under foten som möjligt kan hjälpa, gör det inte så, får jag ringa min doktor sen får de skicka en remiss Till ortopedien. Det får blir hösten projekt. Ha en underbar dag Hörs. Puss krM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0