Söndag!

Var ganska ok väder när jag vaknade så det var ok att åka till Chappen som vi bestämde dagen innan. Vi gjorde oss klara för att sen gå bort och hämta bilen... När vi gick ditt mörknade det på och mullrade sen kom regnet, men vi fortsatte, för enligt det vädret jag hade kollat, Skulle det bara bli lite regn på fm, vi åkte mot bredaryd de regnade rejält, sa det till Cissi hade jag vist detta hade jag aldrig get mig in på det.... Vi närmade oss bredaryd så blev det ljusare på himmelen, så d var det bara att hoppas, när vi parkerade bilen på deras parkering, regnade men det slutade snart, härligt, Men oj vilken mörk himmel, det var.... Showen började kl 11.30 vi gick in och satte os, det var inte så mycket folk så vi kunde sitta. Satte os längst upp, precis innan allt började det regna igen, C satt mitt i mellan mig o h M hon tänkte inte tag upp sitt paraply, för hon satt under våra, men så blöt hon blev, flickorna satt längst fram, med paraply de med mitt över showen kom en av Dalton br och satte sig bredvid dom... Haha det var lite roligt..... Efter den showen tog vi tåget, då var det en gammal bekant som var tågvärd, PG! alltid trevligt att träffa han, Showen var sådär, men vi satt jo med på fel sida, men tycker nog att den var bättre gången innan jag var där.... Stora showen. Var väl sådär.. Tyckte mig känna igen handlingen,,,, Vi åkte hem vid 15 tiden alla var hungriga o inga hade råd att äta, men det var en trevlig dag,, trotts regnet.. Nu har vi gått in. Midsommar veckan härligt, snart semester. Lovligt, LÄNGTAR Ha e bra dag Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0