Vikt!

Igår var jag i Gislaved hos konmunhälsan, där vägde hon mig och ja ja vågen visade minus 1,5' tror jag det var, har i te kontrollerat hur exakt, den hade gått ner. Nu är det bara att köra.... Vi pratade om att det varsvårt att komma upp i den nivån man ska göra, fick lite tips av henne. Ska numera köra talriksmodel på tre av målen, mmmm får se hur det går. Får köpa lite grönsaker som jag har på jobbet, det är jo ändå där jag äter mest, nu till lovet ska vi äta i matsalen, snart har de lov, det är idag sen avslutning i morgon i Kyrkan,hoppas jag får följa med, det som känns lite tråkigt är att de har sagt det ska bli regn, torsdag fredag, nu när vi haft fint väder så länge kan det väl få fortsätta, skolavslutning, samt student, firas lite varstans.... Sonen var hem en snabbvisit i går, skulle låna en väska, den här gången skulle jan på en resa till Tyskland. Dessa barn är ute och reser jämt, vill med göra det men tyvärr ekonomin räcker inte så långt. Idag ska jag till fot vården det besök ser jag fram mot, hoppas hon kan hjälpa mig, med en del besvär, kan hon inte det får jag ringa till doktorn så han skickar en remiss till ortop då får de titta om de kan hjälpa mig på något vis, det hade varit underbart, för som det är nu belastar jag mitt ben och fot på fel sätt. Ser fram mot onsdagen då ska jag jobba med en gammal kollega blir så roligt så, inte för att hon är gammal, men en som jag har jobbatmed innan, hon var där några timmar i går, men jag var jo i te där, hon jobbade för mig, men pratade lite med henne, Saknar min gumma något oerhört varför är du så långt från mig,tänkte ringa men oj tiden går fort så jag har inget kvar att ringa för, och fylla på det, tja vi får se om jag har råd med detta... Ha det bra alla läsare, speciellt till min gumman, sak ar älskar dig så... Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0