Vinst!

God dagens alla! Härlig dag får vi tro, dagen började med att titta på tv, det är en tävling om Oskar Zia,var han kommer i från, det visste jag skickade in, mest för skoj, vem vann jo Jag fjärde namnet var mitt, vist satt jag och väntade hade tänkt att göra annat, men nu blev det så, det var faktisk roligt... Så min vinst kommer väl med postennågon dag i sommar.... En singel cd och väska med Oskar Zia då. Sy mötet i går var trevligt bjöd påbiffar med smältor i det var verkligen gott, synd det inte räcker till idag, kan rekommendera det... Sen idag var jag inne och skulle mina bokning på boendet i Danmark, kommer inte in på sidan, så nu vet jag o te om det är bokat eller inte, GRRR, har försökt skicka ett mail till dom, får se om de svarar på måndag, känns lite trist just nu. Det är jo sent att evt boka annat, kollade runt, och efter den 5 augusti fanns det så man kunde boka, frågan är om man ska leta ordentligt nu, och boka något annat, så vi k te står där utan något ställe att bo. För sova. Bilen vill jag inte.... Tror jag ska duscha nu, tag mig dn tripp till samhället, trist dag idag, känner mig nere. hoppas ni har det bättre, Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0