Mitt gamla hem

Hittade mitt gamla hem från Danmark där bodde jag från jag var ca 5-6 år till 13 år, mamma pappa hade hotel och restaurang, kan jo säga att nog kom det eliten tår nedför kinden, tittade på alla bilder som var på sidan, Saknade det huset vill gärna tillbaka, men det verkar som det bara är boende som man kan köpa in sig, riktigt lyxigt, betänk så roligt vi hade det, vi smög in på diskotek och gömde oss så inte mor eller far skulle se oss. Vi var kompisar med dom som jobbade de var på vår sida, haha, eller en annan gång då min lillebror och storebror, var. Något som vi kallade bovlinghallen där kunde man köpa öl dansa och ha mysigt. Jag sjöng där om kvällarna, riktigt roligt var det.. Men men, tillbaka till öl tapp mina bröder var där inne och ville testa öl, hur det smakade , mmm det gjorde de allt. Det blev onykter båda två, mamma pappa blev i te s glada, mins att han fick utegång förbud, tror ni jag tyckte det va roligt, haha klart jag gjorde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0