Ny vecka

Godmorgon! Oj så fort tiden går man hinner inte med. Var hos doktorn gjorde undersökning, det gick bra, ska dock lämna avföringsprov  gånger tre. Det får gå. Men kan vara lite besvärligt. Min mage är som den är... Vet inte om doktorn trodde magen blivit bättre Bara för att jag var där på samtal, nej det kan jag nye påstå. Den funkade rätt så bra i tre dagar föra veckan det var skönt det. Meburlesken av veckan har den verkligen varit jobbig.. Vill inte ha det så här. Inte bara magen som krånglar, även värk smärtan jag har i benet, blir bara mer och mer, han trodde det var diskbrock, hmm säger jag men jag har nye så ont. Ryggen och de brukar vara ett bra tecken. Sen har vi värken i. Fingrarna o tummarna led, där kör det riktig ont, försökte sticka igår men det gick inte så bra.... Fick sluta, det gör mig irreterad för jag vill jo bli klar, men tror jag ska se om jag kan virka, då använder man jo bara en av händer, Jaja vi får se....
 
I helgen har min älskling varit här, han var med i en tävling bänkpress han blev 5' han ville klara sitt eget rekord, på 120 kg det gjorde han. ,försökte på 125 gick mindre bra det, hade varit bättre att bara öka något kilo.
 
igår hade jag  sy möte efter ett lång långt uppehåll, pga av olika orsaker. Det var trevligt jag gjorde fläskfilé med gorgonzola och lite kryddor som oregano och timjan, inlindat. Bacon, det var jätte gott, till det potatis halvor kryddade det med samma. Mmm gott var det... 
 
Nu har vi kommit n i. År månaden härligt och sol och fina dagar har vi haft en vecka ca, när solen varit framme har det varit skönt bara njutit av den. Fast vinden har varit kall. 
 
Idag är det mulet och kallt, vi ska ha ute dag, och prata lite om vad det är som olika djur förbereder sig inför våren sommaren... 
Hoppas det blir en fi fi dag.....
 
 har fortfarande ont i örat haft n flera veckor får se hur det blir även ont i halsen vaknade i går natt hade jätte ont, var sedan borta för att komma tillbaka på kvällen, hmm jobbigt är det..... Jag vill ha vår nu och slippa ifrån alla krämpor...
 
tack för ordet, Ha  en bra dag. Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0