Sista veckan!

Godmorgon mina läsare!
sitter här och tänker lite fram kom då på att det är en vecka kvar sen är det sommar tid, härligt men ändå inte, det innebär att jag och några till förstås stiger upp mitt i natten, tex när jag öppnar ringer kl, 4.15 och veckan efter blir det 3.15 ich fy och allt vad man kan säga, tar en evighet att vänja kroppen. Gillar inte sommar tid, möjligt den första tiden på kvällen för då är de ljust längre, men i det stora, tycker jag man kan ha kvar samma tid året runt..
 
Alla ser vi fram  mot sommaren fast nu när man tittar ut strålande sol från en klarblå himmel, snön knistrar så fint. BRR så kallt minus 13 var det här utan för idag... Nu vill vi ha vår med härligt den tiden ser jag fram mot.
 
vi brukar jo gå i skogen på måndag, idag blir det dock inget, De ska ha påsk mys i skolan. Sen torsdag ska vi rastvarksamhet hela för middagen, blir roligt, får väl hoppas att barnen gör det med, 
 
påskafton kommer mina barn hem? Tror jag iallafall Robin då tar vi  lite påsk mys, får se om Lill tjejen och hennes familj kommer, hade varit trevligt att ha alla hemma. Vi får se, hon var bjuden till son pappa med.....
 
 
ha en bra dag alla
puss kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0