Skärtorsdagen!

Godmorgon, 
Då har den dagen kommit då vi häxor ska fara till blåkulla BRR det blir en kall resa detta år, Vintern håller isig. Får se om det blir en resa för mig ikväll, känner att jag orkar inre hänga med, så trött så, Det är jo en lång resa, så risken är stor att jag somnar o ramlar av min kvast.. Jag tro faktisk att jag håller mig gömd tills ni alla ha åkt...
 
Ser ut som det blir en solig dag idag det är bara att njuta eftersom de har lovat snö i morgon o lördag, Det vill vi förstås ha  nej tack, vill ha vår nu... Men men bara att gilla läget, har jo hört att det ska bli kallt hela april med. April ja just det är allt en lurig månad det. Tur man inte jobbar den 1 för då kanske man hade blivit lurat, 
ha en bra dag dör nu måste jag gråa mig klar till jobbet, så lång, 
Ha en bra dag 
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0