Sol, snö

Godmorgon!
Solen lyser från en klar blå himmel, hmm bästa att njuta av det idag, för i morgon ska det bli snö Kaus  tca 2 dm snö samt blåst blir det roligt nej, inte alls, jag som öppnar då, får stiga upp extra tidigt då. 
 
Det var nu inte det jag skulle skriva, min värk fingrarna är så stel så, tittade efter en mjuk boll som inte var för stor som man kan krama, och träna fingrarna, Idag ska jag hämta lite saker till Conrad som jag köpte för 50 kr, börjar ångra mig lite för det var nog mycke bebis saker och han blir 6 månader, så fort tiden går, MORMOR saknar dig...älskar dig... 
Ska även få hem en golvlampa som jag bjöd på loppis i går, trevligt med nya saker. Vi har skogen idag, får hoppas att de är lika skönt som det ser ut, härligt med skogen, fast i te om det är för kallt.
Ha en bra dag. Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0