Söndag!

God morgon!
härlig dag ser det ut till att bli, Solen lyser från en blå himmel, kan inte bli bättre, här. Vår s kallade vinter, det är minus 13 ute när jag vaknade, som tur är stiger temperaturen snabbt...
Igår hade jag mit lilla. Barnbarn Conrad här, alltid lika roligt trevlig att ha han här, han är de viktigaste för mig... 
En kompis dotter kom hitåt, hon tyckte att hon var det sötaste o finaste hon hade set. Blev jätte förtjust i hans ögon, han är sött min käraste.....
 
på kvällen blev C sugen på ostbågar så hon köpte det, jag åt med. Det var gott när det var länge sedan man åt, köpte med lite godis då fick jag ont magen direkt, eller det började när jag  vi satt o fikade, hade köpt mandel kubb de är så goda så. Det är jobbigt det där med magen när man inte vet vad som orsaker att man får ont, fast helt klart tror. Jag tror jag mjöl i kombination av IBS, tycker med det borde finnas hjälp att få. hemma är det lätt att köra utan mjöl, eller är det??
 
min värk o fingrarna gör mig också frustrerat kan man få någon hjälp med det????. Ska träffa en rehabssamordnare på påsklovet, får se vad hon säger. 
 
 Hmm problem kan inte vända bilden.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0